luni, 17 noiembrie 2014

Testament .


       Cand in ale mortii brate ma voi arunca sa nu fii trist,aminteste-ti filosofia zambetului meu si taci.
      Cand cu ale sale brate reci ma va imbratisa,iubeste-ma cu aceiasi ardoare sau uraste-ma caci te-am parasit poate prea devreme si am lasat in urma mea prea mult nisip.
      Cand moartea va fi cea din urma dragoste a mea, aminteste-ti ca tu ai fost cea dintai.
      Cand ma vei cauta,asculta-mi cuvintele printre valuri caci doar marea a reusit sa mi le fure. Inchide ochii si asculta-ma . Marea iti va soptii durerea mea si toate lacrimile si noptile de care tu nicicand nu ai stiut .
     Cand zambetul meu va fi doar venin,aminsteste-ti ca stelele stralucesc doar noaptea.
      Daca dupa toate cate ti-am spus vei tine capul plecat,mai priveste-ma o clipa si aminteste-ti iar suflet bun al meu ca totu-i trecator,dar iti promit asa ca-n copilarie ca voi lua toata durerea cu mine.
     Si daca vreodata lipsa-mi vei simtii, te voi astepta asa cum am facut-o mereu,doar ca acum ma odihnesc in nisip,dar nu in cel ce l-am presarat in drumul meu .




Un comentariu: