luni, 17 noiembrie 2014

Do you remember ?


    Iti mai amintesti straine povestea mea ? Povestea noastra ? Mai auzi pasii mei lenesi prin roua diminetii ? Ai plecat grabit  si mi-ai lasat doar rasaritul diminetilor impreuna . Azi , nu mai e soare,caci ploua cu lacrimi si glasul pasarilor a devenit doar o umbra a trecutului .
    Te-am cautat, dar m-am ratacit si eu , apoi m-am regasit sub alta forma. Azi nu mai canta pasari dimineata , nici roua nu mai este caci le-ai luat pe toate cu tine, iar mie mi-ai pus in brate o gramada de amintiri.
   Daca mi-ai luat tot, de ce mi-ai lasat doar durerea ?
   Te intorci cu aceiasi pasi intrebandu-ma de iubire,dar suferinta mea de ce nu vrei s-o stii ?
   Acum mi-e frica de a ta imbratisare, caci m-ai rapit si m-ai dus departe de tot ce insemn eu.
  Azi te-ai intors straine,dar e doar un vis ce se va sfarsii maine in zorii zilei caci pentru tine e doar un joc , iar eu refuz sa mai pierd inca o data .




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu