luni, 17 noiembrie 2014

Bal mascat .


      Mahatma Gandi  a spus " Fii schibarea pe care vrei sa o vezi in lume " , am facut primul pas , mi-am dat jos masca in fata ta, acum e randul tau . Analizeaza-ma,subiectiv sau obiectiv,sunt un simplu om , cu defecte si calitati. Un om poate prea optimist sau poate cu prea multe vise, un om ce iubeste cu patima tot ce il inconjoara,un om ce refuza sa arunce cu mizerie in ceilalti cand o poate curata.
    Am ales sa nu fiu altcineva decat sunt. Cum poti fi tu fericit cand nu esti tu ?
    M-am pictisit de acest bal mascat al secolului 21 . Tu nu te-ai plictisit de atatea persoane ipocrite ? Nu ti-a ajuns sa tot "cumperi" porcariile pe care ti le vand ceilalti?
    Fii tu, exact asa cum esti . Fericit,trist,ingandurat,furios,entuziasmat,speriat,crispat,curios,indragostit,etc.

   Toate sunt emotii firesti oamenilor,daca tu refuzi sa le traiesti atunci cand le simti ascunzandu-le in spatele unor masti,toate aceste emotii se vor amplifica transformandu-te intr-un monstru indiferent al societatii de astazi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu