sâmbătă, 30 mai 2015

Suflet frumos

Lucrurile frumoase apar in viata ta cand te astepti cel mai putin. Unele vor aparea treptat,timid cu pasi marunti,altele te vor lovi atat de puternic incat nu vei sti ce anume a fost. Unele pot fi simple coincidente trecatoare,altele iti pot fi predestinate,unele iti vor fura momente si zambete ,in timp ce altele iti vor darui clipe ce ti se vor intiparii in suflet si vor fi mereu precedate de un suras. Unele iti vor arata frumusetea simpla a vietii,altele iti vor face viata cu adevarat frumoasa . Unele vor lasa timpul sa treaca pentru a consolida ceva,altele vor construii ceva ce va trece probele timpului.
Lucrurile frumoase apar pur si simplu,intr-o zi oarecare. Fara ca tu sa prevezi asta si poate ca asta e motivul pentru care sunt mai frumoase. Poti incerca sa le eviti,sau poti munci pentru ele,le poti cauta,insa vor aparea exact la momentul potrivit,exact cand vei avea nevoie.
Tu, Suflet frumos,ai aparut brusc in dimineata mohorata a acelei zile de care imi era teama. Ai pasit cu incredere in mintea si sufletul meu,cu pasi marunti,fredonati cu pasiune ce m-au lovit cu putere facandu-ma sa privesc totul altfel,sa te privesc altfel.
Poate intalnirea noastra a fost o coincidenta,dar stiu ca nu e intamplatoare. Mi-ai furat un zambet sincer si mi-ai oferit la schimb alte zeci,mi-ai furat un moment ,dar mi-ai cladit alte mii,mi-ai construit o lume a mea,a noastra,departe de realitate,dar mai reala decat a celorlati.
Frumustea simpla a vietii esti tu si din acea dimineata mohorata continui sa-mi simplifici lucrurile facand totul mai frumos.Lasam timpul sa treaca,dar in fiecare zi lucrurile devin mai profunde,mai bine consolidate si se leaga cu mai multa incredere decat in ziua precedenta.
Ai aparut neasteptat cu zambetul tau fermecator,intr-o zi oarecare ce era predestinata a fi posaca si imbibata in trecut si durere , schimband cursul lucrurilor .Te-ai sincronizat perfect,ai ajuns exact cand aveam nevoie de tine si imi place sa cred ca toate acestea sunt reciproce pentru ca dragul meu,poate este intamplare,dar modul in care se leaga totul nu e coincidenta.
Ma regasesc in atatea forme in tine si poate asta face lucrurile confortabile.
Mi-ai atins sufletul cu doar cateva cuvinte si l-ai facut sa tremure de emotie,iar el timid si tacut s-a asezat in palma ta ascultandu-te caci cuvintele tale l-au readus la viata. I-ai dat incredere si puterea de a se ridica,l-ai incurajat fara a spune prea multe si ai transformat tristul existential in nesemnificativ,ducand sentimentele la un alt nivel,ceva mai "sus" decat au indraznit altii .
Exista o comuniune perfecta,inexplicabila intre mine si tine,intre noi. Totul e atat de "la locul lui",de ideal, de"prea perfect" de parca ne leaga o viata,mai multe...sau ceva mai mult .
E mister si certitudine intre noi,e simplitate si liniste,e fericire nascuta din sinceritate si incredere.
Nu te pot definii,poate ca esti raspunsul tuturor noptilor mele inundate de lacrimi sau a momentelor de indelunga tacere,poate esti iluzie trecatoare , fantasma de care-mi agat bucuria sau fericirea-mi predestinata. Nu stiu,stiu doar ca esti tu . Oriunde,in orice,oricand.O alta certitudine este ca imi esti drag,imi esti atat de drag Suflet frumos...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu