joi, 27 noiembrie 2014

"Noroc bun" .

Miros de varicela si lumanari arse ce se contopeste cu fumul tigarii.Asta,dragul meu este dragostea noastra pe care ai ucis-o cu un simplu si distant " noroc bun " .
Ii privesc trupul gol, e plina de bube uscate si parca in ciuda mortii genunchiul drept inca ii sangereaza. Gandaci negrii-galbui ii misuna pe pielea inghetata,transformandu-ne amintirile in sumbru tablou al unei toamne tarzii. In curand va fi in stare de putrefactie,la fel si sufletul meu. 
Chipul ei care cu doua saptamani in urma radea prins in magia ta , astazi e deformat de suvoiul de lacrimi din seara precedenta,innecat in propria-i fictiune.
Bucati din mainile ce i le strangeam cu dragoste la piept se desprind de oase , transformand-o inca o data in cenusa care-mi va cadea in cale la fiecare pas.
Imi amintesc de primii pasi facuti pe strazile acelui oras pustiu  in care parca timpul se scurgea mult prea repede.
M-ai invatat sa merg cu incredere in timp ce constiinta imi soptea din fiecare colt ca orice inceput are si un final ,dar am refuzat sa ascult si totodata sa materializez acel final. M-ai invatat mai mult decat ti-am spus  si nu doar ca sentimentele in majoritatea timpului sunt inutile. Mi-ai predat iubirea in diferitele ei forme, atat in absurd si tacere cat si in incredibil si puritate.
Uitand de realitatea mea , tu ai devenit singura credinta pe care am iubit-o si slavit-o pana in ultima clipa,cand aceasta iubire , mi-a murit in brate.
Nu e tristete tot ce simt , doar plutesc in dezamagire,intrucat am crezut ca pot alunga infernul din viata ta modelandu-l in identicul raiului meu . Am esuat . Durere mea nu e finalul, ci afirmatia ca am reusit sa-ti arat ce este dincolo de rai , dar totusi nu poti pastra acest sentiment si poate faptul ca ti-am fost inger pazitor , dar totusi m-ai lasat sa-ti alunec de pe umar . 
Dragostea noastra a atins varsta a treia inainte de vreme si si-a dat ultima suflare pe acordul unui mut "noroc bun". 
Cu toate ca sunt sentimente ce inca ard in sufletul meu, ai fost un tren pierdut fara regret in gara inghesuita a vietii mele . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu