luni, 17 noiembrie 2014

Camp lung Bucovinean .


      Te-ai prezentat ca fiind un demon,dar am preferat sa te numesc inger,caci cum ai putea si fi tu copil al infernului cand alungi intunericul din viata mea transformandu-l in fericire ?
     Ti-am promis in tacere ca te voi iubii pana la final si tot in tacere ti-am povestit atat de multe si am incheiat discursul prin a-ti soptii pe buze eternitate. Stiu ca in tacere din privirea ta mi-ai promis mai mult decat voi sti vreodata , la fel cum stiu ca deseori te pierzi gandindu-te la mine, chiar daca nu-mi spui nimic din toate astea prin cuvinte .Mai stiu si ca pentru toate juramintele pe care  le-ai facut ascuns in bratele mele nu exista echivalent .
      Pentru iubirea noastra nu exista cliseu,la fel cum nu are nevoie de motive,scuze sau pretexte,ea pur si simplu exista . Nu stiu cand a luat viata . Poate in sclipirile din ochii nostrii sau poate in momentul in care mi-ai adormit pe umar intaia oara,sau poate in saruturile ce nu stii ca ti le-am dat . Apoi a crescut pe un peron pustin si a ajuns la adolescenta si stiu ca nu va imbatranii , caci nebunia noastra va fi mereu vie.
     Nu am materilizat finalul , caci refuz sa exist inafara iubirii tale si ti-am spus de nenumarate ori prin mangaieri ca fara tine sunt doar praf ce va cadea peste dragostea noastra.
    Imi esti lumina si totodata intuneric si daca iti e complicat a intelege e simplu. Esti faclia ce imi calauzeste pasii,iar cand ostenita de atata drum obosesc,ma opresc la umbra ta si te ascult.
   Esti mai mult decat iti voi putea oferii vreodata. Eu sunt doar cuvinte ce poate maine se vor spulbera,dar tu vei fi mereu,caci existi dintotdeauna. Am stiu din clipa in care te-am vazut. In acel moment am inteles ca tot infernul petrecut in absenta ta a luat sfarsit si ca imi apartii chiar daca trupurile noastre s-au intalnit pentru intaia oara . Mi-am inecat suferinta in trecut,caci am gasit sufletul dupa care sufletu-mi tanjea.  
     Refuz sa-ti fac juraminte desarte, la fel cum refuz sa-mi creez o imagine a zilei de maine fara tine,dar totusi daca iubirea noastra se va pata cu greseli si va murii voi continua sa-ti apartin. Vei ramane cel mai dulce pacat al meu pe care-l voi iubii un veac in tacere.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu