luni, 17 noiembrie 2014

Dragoste in vremea WhatssApp-ului .


   De te-as avea aproape,te-as inmultii la infinit si apoi te-as impartii la o multime vida,nedefinita,apoi as aduna toate numerele ce s-ar scurge din tine si le-as tot impartii pana as gasii solutia reala a problemelor noastre.
     In esenta sufletului tau esti cifre si probleme ce contin mult prea multe necunoscute si daca prin puterea WhatssApp-ului cu care telefoanele noastre au fost inzestrate nu am putut afla multitudinea de "x"-uri,poate amplificand ecuatia dintre noi vom gasii solutia .
     Simti si tu la fel ? Tastatura nu e prea expresiva, nu ? Suntem atat de aproape de ea si totusi atat de departe de noi.
    Cu toate acestea te vreau cu toate problemele si necunoscutele tale,caci poate ele sunt rezolvarea sufletului meu ce respira prin cuvinte,sau poate nu, dar nu imi pasa . Nu imi pasa nici in ce ecuatii irationale imi scrii,doar scrie-mi,poate asa vom fi mai aproape de noi decat de tastatura.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu