luni, 17 noiembrie 2014

Declaratie .


   Iubire,copil fragil al eternitatii,in ochii tai se naste si moare viitorul. Ti-e sufletul mai batran ca timpul destramat de imperfectiunea vietii.
   Te-ai impartit de nenumarate ori la doi,uitand de perfectiunea unui intreg. Nu te vreau injumatatit,vreau sa-mi fi Alfa,iar eu a ta Omega.
    Deseneaza-mi constelatii pe trup si transforma-ti buzele in praf de stele. Du-ma departe de mine si asculta-mi tacerea. Tine-mi visele in eternitatea ta si transforma-mi nebunia in linistea pe care nu am avut-o. Ia-ma in brate,deschide-ti aripile si invata-ma sa zbor peste amurgul verii. Nu ma parasii,caci fara tine sunt doar o fantoma a timpului sfaramat in mii de bucati,iar eu nu pot fi praf de stele sa cad peste trupul tau, daca maine voi fi doar o amintire.
    Nu sunt perfectiune,caci asta iti apartine numai tie,sunt doar o adiere a vantului ce a primit darul divin de a-ti mangaia chipul in trecerea lui. Nu-ti pot daruii rasaritul in palma,nici briza marii,caci nu sunt puternica. Iti pot oferii doar magia viselor si seninatatea zambetului.

     Ti-as oferii tot ce insemn,dar sunt doar pulbere de petale ofilite de singuratate si greseli...si ratacire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu