marți, 28 aprilie 2015

Atat de al meu .

S-au scurs vieti de cand parca nu te-a vazut si cu toate acestea au trecut doar cateva momente.
Daca m-ai intreba simplu cum esti tu , cum te vad,nu ti-as spune ca esti perfect ,cu toate ca pentru mine esti ceva mai mult de atat,nu ti-as spune ca esti frumos pentru ca asta poate confirma si oglinda ta,nu ti-as spune nici cat esti de special,ti-as raspunde la fel de simplu ca esti atat de al meu .
Esti atat de al meu cand imi zambesti sau cand imi simti lipsa,atat de al meu cand imi visezi in brate sau cand imi saruti timid degetele.
Esti atat de al meu cand ma privesti tacut sau cand incerci sa pari serios pentru ca desigur,tu esti barbatul (meu). Esti atat de al meu cand sufletu-ti tresare la unison cu al meu si cand iti incolacesti bratele in jurul trupului meu . Al meu indiferent ce ai face .
Daca m-ai intreba cum esti tu prin prisma ochilor mei nu m-ar lasa inima sa-ti spun ca esti minunat pentru ca esti mai mult de atat. Esti doar atat de al meu,iar asta dragul meu te defineste,caci nimeni nu ar putea fi atat de al meu ca si tine. Nu esti frumos,dar chipul tau e constituit din fericire,iar pe buzele tale se odihnesc ingeri ce-si flutura lenesi aripile deasupra acelui strat subtire de piele rozalie pe care o musc de placere .
Esti doar atat de al meu ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu