luni, 28 septembrie 2015

-Felii de portocale- | Scrisoare catre jumatatea infinitului meu .

Probabil ne-am intalnit deseori pe strada,dar prea grabiti fiind nu ne-am observat sau poate ca ne-am intalnit numai in ideologiile despre viata si planurile comune de viitor despre care inca nu ne-am povestit,poate ne-am intalnit la cafeneaua de pe colt dimineata si ne-am baut cafeau zile in sir impreuna fara a sti unul de prezenta celuilalt,tu pentru mine fiind doar tipul ratacit in spatiu de la masa de langa despre care in mod cert am avut cateva comentarii rautacioase,iar eu tipa micuta cu pasi lenesi,dezorientati si tematori sau poate nici macar atat.
Poate ne-am ciocnit pe coridor in liceu si ti-am zambit stanjenita,dar sigur nu iti amintesti de asta.Poate ca tu mi-ai cedat locul in autobuz in acea zi friguroasa de iarna in care nimic bun nu se intampla sau poate ca ai privit cum trec anotimpurile peste parc,iar eu sunt dimineata in acelasi loc,cinci zile din saptamana cu aceiasi cafea dulce in mana procurata de la tonomatul din mijloc,mi-ai prins tabietul?  Sigur ai zarit-o undeva prin imaginile din capul tau pe fata aia ce pur si simplu priveste oamenii in timp ce-si savureaza ultima gura din pahar,ce scrie randuri pana la epuizare sau se pierde printre filele unei carti cu un zambet satisfacut. Nu e asta,nu? Nu te-am nimerit...
In cazul asta poate ca inca nu ne-am intalnit ,e trist ca inca nu ne-am zambit,nu?
Sunt curioasa cine esti,pe unde-ti umbla sufletul acum cand eu iti scriu sau ce degete strangi la piept,cui declari iubirea-mi predestinata ? Ce iluzii impletesti si in cate ganduri mi-ai dat viata ?
Totusi,poate ca nu te-ai gandit nici o secunda la mine cu toate ca eu ti-am inchinat cateva ganduri fugitive,mi-am construit o imagine a ta,nu fizica, cu toate ca nu m-ar deranja sa fii cat de cat prezentabil,o imagine a mintii ,un fel de harta a sufletului tau pe care o parcurg uneori si zambesc.
Ma gandesc la tine in special seara,toate stelele ma duc la tine,uneori iti povestesc intamplari,trairi,lucruri ce m-am marcat intr-un mod pozitiv sau negativ,experiente. In unele zile ma intreb daca esti bine,in altele pe unde te-ai ratacit sau daca esti macar pe aproape,alteori ma gandesc ca poate nu ne vom intalni sau poate ca ne-am ratat sansa in viata asta,dar zambeste,avem atatea vieti,cumva la momentul potrivit,cand unul dintre noi va avea nevoie de celalalt ne vom gasi,dar pana atunci vreau sa fii fericit,sa te bucuri de fiecare moment,sa iti implinesti visele si mai presus de toate sper sa iubesti . Iubeste tot ce faci si tot ce te inconjoara. Iubeste oamenii de langa tine si apreciaza-i. Iubeste sincer,dar intai de toate iubeste-te pe tine.


P.S. Traieste,iubeste,zambeste,viseaza,fii mereu copil,iar cand te pregatesti sa renunti,te rog sa o iei de la inceput.

2 comentarii:

  1. Frumos! Imi place felul tau de-a fi! Toata recunostinta si admiratia mea pentru ceea ce faci! Esti o persoana speciala si talentata! Te felicit! Cu drag Ileana <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru cuvintele frumoase si emotia transmisa >:D< :*

      Ștergere