vineri, 12 decembrie 2014

Dear Darling .

Dear Darling,
azi nu iti vorbesc despre sanatate si nici despre vreo persoana , azi imi caut cuvintele si iti vorbesc despre noi. Nu stiu cati ani sunt de cand iti plang pe umar,insa stiu ca acesti ani sunt toata viata mea. Ani in care printre fantome,conversatii infinite,cesti de ceai si ore tarzi s-a legat prietenia noastra. Probabil nici una dintre noi nu s-a gandit ca alergatul prin frunze sau  cantecele fredonate prin ploaie vor constitui prefata povesti noastre.
Astazi nu vin la tine sa-mi stergi lacrimile si nici sa ma indrumi ,caci mi-am aflat adevarata cale, astazi vin sa-ti spun ca frumusetea ta poate fi masurata doar in galaxi si constelati,dar asta sti. Astazi vin si pentru a-ti aduce multumiri pentru toate serile in care numaram impreuna stelele ce au cazut de pe cerul meu si pentru momentele in care am cazut ,iar tu m-ai prins ridicandu-ma, tot cu acele firave maini ai cladit omul ce sunt acum,mi-ai daruit putin din tine si ai slefuit cu grija caracterul meu dezordonat . 
E ciudat cum ceilalti ne privesc ca fiind la poli opusi cand,defapt noi suntem o singura persoana. 
Esti singura care imi cunoaste toate tainele sufletului , poate asta este motivul pentru care atunci cand vine vorba de noi cuvintele sunt de prisos...
Prietenia noastra e rosaliul cu infinite margele , pe care faceam rugaciuni , mai sti ?
Nu stiu ce ti-ai dorit tu, caci traditia noastra spunea ca nu s-ar mai fi indeplinit daca mi-ai fi destainuit, insa sunt sigura ca orice ar fi fost s-a implinit , caci eu mi te-am dorit pe tine si astazi chiar daca kilometrii ne despart tot a mea ramai . 
In oricate paragrafe te-as slavii , nu te-as putea defini,pentru ca tu esti minunea mea .


                                                                            Cu dragoste, a ta I . 

P.S. Pentru ca o scrisoare isi pierde din farmec in lipsa post scriptumului . Te iubesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu